۵ پاسخ

شیرموزوبستنی وکباب وابگوشت خیلی خوبه براوزن بگیره زیادبخور

چیز خطرناکی نیست فقط جنین ریزه است وگرنه مشکل خاصی نیست
منم رفتم دکتر گفت دور شکمش ۱۰ روز اینا عقب هستش که مواد پروتئینی و مغزیجات و چیزایی که قندشون خوبه مصرف کنم استراحمتو بیشتر کنم تا انرژیم بره بالاتر تا خون رسانی بهتر انجام بشه برای جنین که سریعتر وزن بگیره

باید تا میتونی پروتئین بخوری ک وزن بگیره
دور شکم کوچیکه ینی بچه ریزه
مشکل خاصی نداره

اصلا هم خطرناک نیست
نینی یخورده ریزه است اگر تازه سونو خطا نداشته باشه

نه برامن دو هفته عقب بود وزنشم ۱۷۰۰ بود صدک ۳۰ دور شکمش زده صدک۷

سوال های مرتبط