۳ پاسخ

به منم همین گفت بهم لیدی میل و امگا۳ داده تا ۱۰ دوباره برم سونو ببینم دور شکمش درست شده

بستنی بخور.دورشکم بچه باشیرینی جات بالا میره

درمونگاه دیروز ب منم همین رو گف
و دکتر خودم ماه گذشته بهم شیر خشک انشور داد تا بچه وزن بگیره دیگه نمیدونم تا شنبه برم دکتر بهم بگه چیکار باید بکنم

سوال های مرتبط