۲ پاسخ

من شنیدم پارسان بعد برای فروشش سخته بر نمیدارن طلا فروشا یا خیلی کم بر میدارن

قبلنا چون پول کارت داشت نمیصرفید میگفتن درشت بردارین
ولی الان ۷ درصد سود داره فرقی نداره دیگ بنظرم خرید پارسیان ضرر شده

سوال های مرتبط