۱۰ پاسخ

اگر کد بورسی داری هر پولی داری باهاش سهم عیار بخر رشدش مث طلاس کارمزدشم ناچیزه به یه حد خاصی ک رسید تبدیلش کن
الان انقد رو پارسیان میکشن ک دیگ خریدش توجیح نداره

بهترین کاره.یابرو طلا فروشی ک معتبره هرماه اندازه پولت طلا بخر وذخیره کن بعدن ک زیاد شد میتونی ازش در حد یک گرم طلا بخری.تو طلا فروشی پس انداز میکنی طلایی نمیده ک بیاری اما رسید میده ک انقد پول طلا بهش دادی.انگار بانک طلا بهش میگن

سعی کن زیر صدسوتی نخری فابده نداره پول جم کن ۲۰۰سوت ۳۰۰سوت بخر

من یه سال پارسیان خریدم دادمش واسه دخترم النگو

من تو ميلي ميخرم دو گرم شه درميارم ميرم طلا ميگيرم

من الان پنج گرم دارم نمیسع خرید کرد الان دوساله هر ار گاهی خریدم

دوست عزیزبانک طلا یعنی چی میشه راهنمایی کنید؟

اره من دوساله دارم اینجوری میخرم

عزیزم ما خودمون طلافروشی داریم ب نظر من بانک طلا باز کن ما الان باز میکنیم خیلیم خوبه

پارسیان خوبه اما بزار چند ماه پولت جمع شه بعد بخر
۱تومن ۱تومن نخر
یهویی ۴ تومنی بخر مثلا

سوال های مرتبط