دوستای کرمانشاهی کسی پیش دکتر خانی پویانی سزارین انجام داده؟؟!!

تصویر
۵ پاسخ

اره دختر خالم بی اعصابو پولکی من تحت نظر اون بود تا سری قبل دکترمو عوض کردم بیا پیش ابرش پور خیلی خوش اخلاقه سزارین هم انجام میده

من با گلاره حسینی هستم متاسفانه فقط ابوالفضل انجام میده ولی خانم محترم و خوش روییه
از طرفی من شهرستان باهاش همکار بودم خیلی تو عمل دستش تنده
این صدهیچ ب نفع مادره شکم کمتر باز بمونه
و دستش سبکه گاهی توی شهرستان سزارین رو واقعا ب محض راه رفتن طرف مرخص میکرد
اگر پزشکتون فس فسوه عوضش کنین
ی ادمایی نگاه کنی مشخصه فرزن

منم شنیدم خیلی بد اخلاقه

اصلا تعریف خوب ازش نشنیدم تا حالا
میگن خیلی بد رفتار میکنه

خیلیییییی بداخلاق و بی نهایت پولی

سوال های مرتبط