۶ پاسخ

چون روغنیه بچه خفه میشه یهو بدی من یه قطره چکان پر کم کم خالی میکنم دهنش

به من گفتن 5 5 بده. منم 5 5 با فاصله میدم

یدفعه نمیدم اذیت میشه تیکه تیکه

من با ۲۰ میل شیرم قاطی می‌کنم و بهش میدم

دکتر دخترم میگف دو یا سه قطره بده صبر کن بخوره چون روغنیه اذیت نشه

قطره چکونو پر میکنم میزارم بغل دهنش کم کم هی فشار میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی