۸ پاسخ

من جدا میپزم با برنج و ماست میدم بهش

من از پزشکش پرسیدم
گفت رب اشکالی نداره
ولی خب زیاد نه

دختر هم به رب گوجه حساسیت داره

دکتر بهم گفت از رب استفاده نکنم گوجه بریزم من واسه خودمون هم از گوجه استفاده

من با گوجه میپزم

من با گوجه میپزم. یه دکتری میگفتن برای بچه ها اگه خواستید یه کوچولو رب بزنید اوکیه چون مقدارش خیلی کمه ولی چون نمک داره من نمیزنم شخصا

آره بابا من با رب ميدم بهش

آره من جدا واسش درست میکنم با گوجه رب خیلی خوب نیس

سوال های مرتبط