طبیعیه چون هنوز کوچولوعه از ۲۸هفته مهمه
طبیعیه تو هفته های شما خیلی اهمیت ندارع از هفته ۲۸ به بعد مهمه
برا منم همینجوریه نگرانم🙁
اشکالی نداره از منم بعضی وقتا کم میشه تکوناش مثلا دیروز تا ظهر تکون نخورد
میچرخه رو ب داخل میزنه حس نمیکنیم
بعضی اوقات یه مدلی میره که حرکتاش رو زیاد حس نمیکنیم
غصه نخور هنوز زوده از هفته ۲۸ به بعد باید زیاد تکان بخوره
منم پسر اولم خیلی تکون میخورد .ولی این نینی زیاد نه .منم نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.