عزیزم چون هنوز کوچیکه خیلی وابستس یکم براش سخت میشه من دخترمو یهو از شیر گرفتم تا ۱۰ روز یادش نرفت هر شب دو ساعت بیدار میشد گریه میکرد برا شیر بجز سینم هم اصلا و ابدا به شیرهای دیگه لب نمیزد فقط شیر مادر آخرشم عادت کرد بعد ۱۰ روز
چرا وقتی یکی میخاد یه کاری بکنه و از شما کمک میخاد سریع بهش میپرید یا قضاوت میکنین بابا این بنده خدا کمک خاست نظر نخاست شاید مجبوره که میخاد بچشو از شیر بگیره منم دخترم ۱ سال و نیم بود ناخواسته باردار شدم دکترم گفت باید شیر بچه اولتو قط کنی مجبور شدم انقد هم دلم براش میسوخت چون کوچیک بود ولی مجبورررر بودم اخرشم بعد دوماه بچم دومم سقط شد🥹
تا دو سال بده نگیر ازش گناه داره
ولش کن بعد از دوسال میخوره الان وقت شیر بهش بده
کوچولوعههه
۱۸ تا ۲۰ ماه خوبه برا گرفتن
ولی میتونی کمترش کنی و نظم بدی به سینه مکیدناش، اینجوری بعدا گرفتنش هم راحت میشه
فعلا سعی کن دم به دیقه که خواست ندی مثلا هر چهار ساعت برسونی و عادت کنه فقط اون تایما می می هست و وسطا با بازی و بیرون رفتن حواسشو پرت کنی
اینجا مشاوره نگیر عزیزم هرکسی یه چیزی میگه برو دکتر متخصص براساس قد و وزن یا شاید آزمایش بهت میگه چکار کنی!!
😒😒😒😒😶😶
بچه تو این سن به شیر نیاز داره بهترین خوراکی تو دنیا شیر مادره اونوقت شما میخوای بگیری غذا های مزخرف خودمونو بهش بدی؟؟؟😒
منم دخترمو یک سال و ۳ماهش بود گرفتم وزنش کم بود غذا به هیچ عنوان نمی خورد دکتر گفت بگیرش تدریجی جواب نداد یهویی گرفتم بعدشم تو بطری نی دار براش شیر و ۴شیره و تخم بلدرچین می دادم می خورد خیلی خیلی خوب شد غذا خوردنشم اوکی شد
خیلی کوچیک گناه داره
همه بچه ها تو این سن وابسته هستن
تو فک کردی فقط بچه تو اینجوریه
ن عزیزم همه اینطرن تحمل کن تا ۱۸ ماهگی به بعد بگیر گناه داره طفل معصوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.