۲ پاسخ

دکتر پرهیز
که دکتر اصلی بیمارستان طالقانی هم هست
واقعا کارش عالیه
و پیشنهاد میکنم نوزاد رو پیش دکتر شیروانی نبری، چون دوز داروهاش به شدت بالاس و خدایی نکرده اعضای داخلی بچه از کار میفته

دکتر شیروانی

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم مامان دلین خانوم ۱۷ ماهگی