۵ پاسخ

مگه میشه بچه 2 ماه طعم شیر دوست نداشته باشه اونم 3 نوع شیر

رفلاکس نداره؟
بینیش نگرفته؟

همون گیگوزبهترین ،بده تاعادت کنه ،بزارزیادگشنش بشه بعدبده بهش تازودترعادت کنه

من اول گیگوز دادم جون از همه سبک تر بود گلاب به روت‌همش شکمش شل بود

دیگه بیومیل گرفتم موقع پسرمم بیومیل و سوپرامیل میدادم خوب بود
اولش بکم‌شکمش سفت شد هر دوسه روز پی پی میکرد
اولش که میگم‌نزدیک یک ماه تا کمکم خوب شد
الان دفعش شده هر روز یا یه روز درمیون

بیومیل هم‌چربه‌ همم‌طعم خوبی داره

اره پسر من میخوره

اینقدر نباید عوض کنی
فک‌کنم تا دخترت میاد عادت کنه باز عوض میکنی

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی