به نام خدا
جدا از چیزایی که بقیه مامانا گفتن ،بزرگوار شروع کرده جیغ میزنه🤭😊
جیغ نه ها جییییییییغغغغغ
داد میزنه داددددد
دستشو تا ارنج میکنه تو حلقش
غلط میزنه
با صدا میخنده
والبته زیاد میرینه 😐😂
دیگ بلدشده بگه قسطنطنیه
برای من میرفت نون میخرید😂
پسر من دست نمیاره برای جغجغه مگه خودم بزارم تو دستش
با صدای بلند هم نمیخنده بنظرتون ببرم دکتر؟
غلت میزنه ولی نمیتوته دوباره برعکس بشه. کونشو قوز میکنه انگار میخواد بخزه جلو بره ولی هنوز نمیتونه. انواع صداهای مختلفو در میاره. باهاش حرف میزنم یه چیز تعریف میکنم قشنگ گوش میده نگام میکنه.علاقه به وایسادن داره همش میگه میگه دستامو بگیر .حوصله به خرج بدم باهاش بازی کنم با صدای بلند میخنده
دختر منم شیر نمیخوره ، ولی کلی با صداهای مختلف حرف میزنه باهات ، بلند میخنده ، جغجغه میگیره با دوستش، ولی هنوز غلت نمیزنه
هنر نی نی من پی پی کردنه😅
با صدا میخنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.