خانوما تاکی باید اروغ بچه رو بگیریم؟؟؟؟

۴ پاسخ

من اگه آروغشو نگیرم شیری ک خورده بالا میاره

تا زمانی که بتونه بشینه و. خودش اروغ بزنه یه پروسه طولانی هست این اروغ گرفتن من حتی نصفه شب هم شیر میدادم اروغ میگرفتم نیم ساعت تو. بغلم بود من. میذاشتم زمین
دوستام و. خواهرشوهرهام اصلا اصلا اروغ نمیگیرن میگن چه معنی میده هیچی نمیشه دل درد نمیشه ولی من نمیتونستم

تا زمانی ک بشینه خدش

تا ۵/۶ ماهگی ک ب شکم میفته و تحرکش زیاد میشه خودش میزنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی