من اگه آروغشو نگیرم شیری ک خورده بالا میاره
تا زمانی که بتونه بشینه و. خودش اروغ بزنه یه پروسه طولانی هست این اروغ گرفتن من حتی نصفه شب هم شیر میدادم اروغ میگرفتم نیم ساعت تو. بغلم بود من. میذاشتم زمین
دوستام و. خواهرشوهرهام اصلا اصلا اروغ نمیگیرن میگن چه معنی میده هیچی نمیشه دل درد نمیشه ولی من نمیتونستم
تا زمانی ک بشینه خدش
تا ۵/۶ ماهگی ک ب شکم میفته و تحرکش زیاد میشه خودش میزنه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.