چجوری باید آروغ بچه رو بگیریم؟

۱۱ پاسخ

فارغ شدی مگه

زایمان کردی بالاخره؟

هنوز زایمان نکردی توهم عزیزم ؟
درد داری؟

مگ زایمان کردی

میزاری رو دستت پشتشو ماساژ میدی چندتا اروم میزنی پشتش اروغ میزنه قشنگ

روشهای زیادی هست بزن نت چون خیییییلی مهمه
مثلا کمرشو بچرخون
باهاش بازی کنی زودتر درمیاد تا نگهش داری همینجوری

بغلش کن بندازش سر شونت ...مواظب گردنش باش یه دست زیر باسنش بزار یکی مواظب سرو گردنش یا میتونی بندازی رو دستت

تو بیمارستان یاد میدن بهت

بزار رو شونت از کمرش آروم بزن زیاد آرومم نه یجوری که بچه دردش نیاد

هیچی بغلش میکنی میزنی پشت کمرش آروغ میزنه

تو شیب نگهش دار بمن گفتن

سوال های مرتبط

مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان دخترگلم مامان دخترگلم ۱۵ ماهگی