چجوری آروغ بگیریم ؟

۳ پاسخ

من پسرم تا یکماهگی یکی درمیون آروغ میزد دکترش بهم گفت نیازی نیست اگر نمیزنه ولی بعد از هر بار شیزخوردن حدود ۱۵ دقیقه حالت ایستاده بگیرش یا روی دستت بندازش

بچه رو ب حالت نشسته بزار رو پات با دوتا دستات زیر بغلشو بگیر بزن پشتش سر ثانیه آروغ میزنه پسر من ک اینجوریه 😍

بغلش کن سرش رو شونت باشه یواش یواش بزن پشتش میزنه رو ارنجتم میتونی بگیریش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۲ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان ململ مامان ململ ۵ ماهگی