کیا به بچه هاتون ترنجیبن میدین؟تاثیر داشته؟

۸ پاسخ

من میدم هم بچه رو تپل میکنه هم برای یبوست عالیه... دکترم گفت میتونی بدی
روزی پنج سیسی بهش میدم

من دادم میگن برا یبوست خوبه اما گوارشش بهم ریخت.اول دو سه بار شکمش کار کرد بعد یه مدت یبوست شد.
دیگه ندادم خوب شد

من میدم فلوسم خوبه دادم

من دکترش اصرار کرد ک به هیچ وجه ندم گف خیلی ریسکه..خودم میخورم شیرمو بش میدم

اصلا ندید توصیه دکتر اطفال هست

منم میدم برای یبوست عالیه

من خودم میخورم شیرش میدم

ترنجبین من دادم واسه یبوست خوب بوده،

سوال های مرتبط