اینجا که انقدر سرده بعضی روزا پکیج روشن میکنیم
کولر خاموش میکنم سشوار کشیدم روشن میکنم.. یا اینکه میبرمش تو اتاقی که کولر نداره
حالا یکم از ابادان تعریف کن عزیزم خیلی دوست دارم اونجا بیام
وقتی حمومش میدم یکی دوساعت خاموش میکنم موهاشم خوب با سشوار خشک میکنم
کولر سالن خاموش میکنم اتاقا روشن
ما هنوز بخاریامون روشنه😅🥶🥶🥶
حسودیم شد به اینایی که میگن کولر برای چی😂یه لحظه بدون کولر نمبتونم زندگی کنم
من بندرعباس هستم ی یکی دوساعت قبل حمام کولر و خاموش میکنم دوشش میدم بعد سشوار میکشم خشک میشه بعد کولر روشن میکنم چون دخترم حسابی گرماییه و از روز اول با کولر اکی بود
تا چند ساعت نه
نه خاموش میکنم
قبل حموم خاموش میکنم بعد حمومم لباس خیلی گرم تنش نمیکنم نازک و کوتاه میپوشونم البته من شب حموم میکنمش و وقتی خوابید روشن میکنم دوباره کولر حال و
اگر میخوای روشن کنی بزارش دور از کولر مثلا کولر تو سالن باشه بچه رو برار تو اتاق . تی شرت آستین بلند نخی بپوشون سرشو وگوشاش خوب خشک کن
سلام نه روشن نمیکنم تا حداقل چند ساعت.
بچه بدنش ضعیفه زود سرما میخوره
آخه خوزستان خیلی گرمه
نه خاموش
ن چرا کولر مریض میشن من روز درمیون میبرم دخترمو حموم ولی تاچندساعت بعد کولرو روشن نمیکنم
آخه آبادان گرمه
سلام کولر برای چی
اینجا هنوز سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.