بچه هاتون شما رو میزنن؟
چه واکنشی میدید؟

۱۲ پاسخ

پسر من موهام خیلی بدجور میکشه و صورتم و گردنم چنگ میندازه🤦‍♀️

باید دستشو بگیری و حواسشو ب چیز دیگه پرت کنی

هرکاری کنه منم تکرار میکنم برا خودش (البته آروم تر)مثلا وقتی موهامو میکشه منم موهاشو میکشم ول میکنه 😐😂😂😂

ارهه بخدا پوست پوستم کرده😐😐 ولی من سعی میکنم‌به روی خودم نیارم میگم بهش نکن اینا

متاسفانه از 4ماهگی مو می‌کشه
تازگیا تو صورتمون هم میزنع😂

ارههه جیغ میکشم اون‌ خوشش میاد جوگیر میشه

وای از مو کشیدن

وقتی یه کاری میکنه اطرافیان بیشتر ذوق میکنن که با مثلا دندون گرفتن بچه فکر میکنه کار خوبی میکنه وقتی کاری میکنه نزار اطرافیان تشویقش کنن

بچه من اول مو میکشید یه مدت نزاشتم مو طرفش بره یادش رفت دیگه
الان دندون میگیره ولی همینم وقتی از عروسک روی لباسم خوشش بیاد میاد دندون میگیره در غیر این صورت اجازه نمیدم کسی دست داخل دهنش کنه که عادت کنه

دستشو میگیرم
نمیخندم بهش
بهش میگم کار بدیه
واکنش نشون نمیدم
چون اگه بهش واکنش نشون بدم فکر میکنه بازی بدتر میکنه

من کف گرگی میزنم🫏😂🤣🤣🤣🤣

شوخی کردم بچه ندارم😂😂😂😂

موهامو می‌کشه خیلی بد
هیچی التماس میکنم توروخدا نکش و ول کن

سوال های مرتبط