۵ پاسخ

اوخی شباهت به دختر من میده بند پستونکشم کپ دختر منه فقط مال دختر من بنفشه
گلم واکس چهارماهگی تو دسته یا پا؟

پسرتون ۱ بهمن بدنیا اومد؟

من نمیذاشتم کمپرس. بهتر بود

هریک ساعت ۱۰ دقیقه بزار رو پاش باشه فردا هم کمپرس گرم بزار
من برا پسرم همین کارو کردم

زدی واکسنشو؟چندتاواکسن بود؟خیلی گربه کرد؟☹️

سوال های مرتبط