من ا د رو بعد شیر میدم چون قبلس که میدم معمولا بالا میاره
به منکه دکتر گفته بود ا د رو قاطی کن با شیر یکم بده، چرا نباید بدی اهن نیست که 🦦
ی فاصله زمانی کمی بهشون بدین بهتره
بهتره ۱۰ تا ۱۵ دیقه فاصله باشه
خصوصا برای بچههایی که رفلاکس دارن
ده دقیقه فاصله بده من بلافاصله دادنی بالا میاره
اره میشه اما یکم فاصله بدی بهتره ک اگه خدایی نکرده بعد شیر خوردن بالا اورد دیگه آد رو بالا نیاره
عزیزم کلن اد رو میریزن تو شیر میدن بچه من خودم همش تو شیر میدم به بچم
یکم فاصله بدی بهتره
اره خب ویتامینه دارو نیست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.