سلام مامانای شیرازی که جدیدا نیلو سلفری دادین چند روزه جوابش اومد

۶ پاسخ

سلام منم یک ماهه ازمایش دادم نیلو هنوز جوابش نیومده
برای شما چقد طول کشید؟

نیلو جواباش سریعه آزمایش انتی من دو روزه حاضر شد
ولی سلفری خب طول میکشه

برا من 17روزه ولی چند ماه پیش

منم دو اردیبهشت دادم فردا باید جوابش میومد امروز زنگ زدن ک یه ده روز دیگ طول میکشه یازدهم هم نوبت انومالی دارم،چقد ما باید استرس بکشیم

نیلو جواب ان تی و یک روزه دادبهم فک نکنم زیاد طول بکشه جواب و بدن

اگه میخوای خیلی زود بدستت برسه .
برو نسل سالم.ساختمان نوین .تو عفیف آباد
دوهفته جواب میده .
من رفتم اکسیزن وقتی جواب بدستم رسید .
دیدم دکتر اونجا مهرش کرده .
تقریبا هر جا بری میبرن اونجا .چون خودشون دستگاهاشون مجهز هست .
نیاز نیست ببرن جایی

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری