۱ پاسخ

منم اینجوری هستم

دفع پروتین نداری

من الان باید بستری شم نبضم بالا هست و زنم دفع پروتین دارم گفتن خطر ناکه برو زایشگاه ک ت هم مطمئن بشی ک حال بچت خوبه

سوال های مرتبط