خانما بعد سونوگرافی 24 هفته دیگه کی سونو میرن؟

۵ پاسخ

واسه من ۲۴هفته ننوشت
از آنومالی دیگه نرفتم سونو

والله 24هم ننوشته بود برا من بعد از آنپمالی گف برو هفته 28سونو رشد

۲۸ و ۳۲

۳۲ هفته

۳۰ سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۱۱ ماهگی
مامان بلوبری😎 مامان بلوبری😎 هفته سی‌ام بارداری