من زیر نظرش بودم اورژانسی شدم هرکاری کردیم نیومد بیمارستان
دکتر نصیری خدا خیرش بده سزارینم کرد
دکتر فقط کارش نباید خوب باشه
باید مسئولیت پذیر هم باشه
وقتی تاریخ زایمان مشخص میکنی و اسم رد میکنی برای سزارین باید بتونی موقعی که مریضت اورژانسی شد خودتو برسونی پیشش
نه که ولش کنی
من اصلا خوشم نیومد خوشحالم هستم که نیومد
دختر خاله شوهرم زایمان داشت پیشش اورژانسی شد
شب بهش زنگ زدن نیومد برا عمل صبح اومد
هیچ کس حاضر نمیشد عمملش کنه
حتما برو پيشش دكتر خيلي خوب و باتجربه ايه
من تقریبا 2هفته پیش پرسیدم گفت فعلا 50
خواهر منشیه عباسیه از خودم پارسال ۴۵ گرفت
والا سال ۱۴۰۳ میگفت سزارین اول رو خیلی خیلی کم انجام میده بخاطر اینکه کفت اتاق عمل سهمیه ای شده بیشتر برای سزارین دوم ، سومی میگرفت
شاید جدیدا انجام بده
تا اونجایی ک من میدونم شکم اول سکه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.