۱۲ پاسخ

شما خوبه حالا یه بچه بزرگ کردی
ما مامان اولیا که صفر کیلومتریم چی 😂

پس ما ک‌ مامان اولیم چی بگیم😶😂

وای عزیزم منم همینطور شدم خیلی استرس دارم کی زیمانته

حالا شما خوبی ماشاالله سنت بیشتره تجربه داری من چی بگم ن کسیو دوربرم دارم ن تجربشو 😂😭

من نه خودم نه مامانم هیچ کدوم بلد نیستیم بچه داری 😅خدا خودش کمک کنه😎

من نوزاد بغل نمیکردم اصن چی جز اسم گذاشتن و خرید کردن براش ایده دیگه ای ندارم

ما که بچه اولمونه چی بگیم؟؟مامان منم ۲۴سال پیش بچه کوچیک دیده که داداشم بوده تا الانم اصلا هیچ بچه ای نداشتیم تو فامیل ینی نه من بلدم نه مامانم😂🤦🏻‍♀️

مادری کردن یه غریزه اس عزیزم
نگران نباش به خودت و احساسات اعتماد کن☘️

وای نوزاد داشتن خیلی سختههههه منم دیشب از خواب پریدم گریهم گرفت

من که بچه اولم چی؟؟؟خیلی نگرانم خنگ بازی در نیارم🥴🥴🥴🥴🥴🥴

منم همش استرس دارم🥲

بچه اولتون مگه چند سالشه،🫠

سوال های مرتبط