ریهش که کامله ولی خب مگه 38هفته به بعد سزارین نمیکنن؟
اره بابا ریه ش تشکیل شده،وزنشم خوبه ک
تاریخ زایمان منم ۳/۳😄. وزن بچه مم ۲۷۵۰بود. دیشب
والا برا من 37هفته 3200بود دو هفته نگهداشتم 39هفته و سه روز زایمان کردم بزور 3/500شد. بنظرم تا جا داره نگهدار
خب بزار ۳۸ کامل شه بعد برو
چون میخوای تاریخ رند بشه ۳۷ هفته زایمان میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.