۶ پاسخ

ریه‌ش که کامله ولی خب مگه 38هفته به بعد سزارین نمیکنن؟

اره بابا ریه ش تشکیل شده،وزنشم خوبه ک

تاریخ زایمان منم ۳/۳😄. وزن بچه مم ۲۷۵۰بود. دیشب

والا برا من 37هفته 3200بود دو هفته نگهداشتم 39هفته و سه روز زایمان کردم بزور 3/500شد. بنظرم تا جا داره نگهدار

خب بزار ۳۸ کامل شه بعد برو

چون میخوای تاریخ رند بشه ۳۷ هفته زایمان میکنی؟

سوال های مرتبط