۱۹ پاسخ

پزنیست سبک زندگیمونه🤙✌️بده ۶

خدایی تو روزای سخت ک اذیت شدم طفلی با وجود اینکه نوزاد بود حس منو میدونست هم پام بود اگه گریه میکردم ساکت منو نگاه میکرد بعد از چند دقیقه صداشو بالا میبرد و ب روم میخندید خدا این جیگرو داده ک من تو این دنیا صبر داشته باشم

تا ۱۸ ماهگی هم ممکنه طول بکشه
اما معمولا تا یکسالگی خوب میشم

فک کردم مطلب علمیه 🤣🤭
بعدش غش کردم از خنده
پسر منم همینه
کاش خوب بشن
هیچی تو معده نمی‌مونه
وزن گیری هم نداره

ا‌گ بچتون بالا میاره تا شیرمیدید سریع بلندش نکنید ۵دیقه بعد بلندش کنید اروغش بگیریپ

شیر چی میدی

من دخترم از اول اصلا بالا نیاورد اروغ هم من تا 3 ماهگی گرفتم ب بعد خودش میزد

من تا ی هفته پیش Arببلاک میدادم. بخاطر رفلاکسش. امتحانی گفتم بزار شیر ساده بگیرم. ببینم خوب شده یا ن گرفتم دادم خداروشکر دیگ بالا نیاورد 🥲 الان اپتامیل میدم
تا۹ماهگی طول می‌کشه درست شع
اروغشو نگیر من از دوماهگی نگرفتم خودش میزد

🤣🤣🤣

یه ماه دیگه ،دیگه بالا نمیاره دختر منم بالا میاورد دقیقه تو ۷ ماهگی کلا قطع شد

،😂😂😂😂 این بالا آوردن کی قراره تموم شه؟ 🤦🏻‍♀️

پسر من سه‌چهار روزه دراز کشیده بادگلو میزنه

من از ماه چهار نگرفتم اروغشو 🙂
خودشم در مواقع لازم میزد

پسر منم هر بار که شیر میدم بالا میاره آروغش نمیگیرم ولی خودش بالا میاره

مااینکارو میکنیم ولی وقتی بغل میکنیم بالامیاره😂دیگ شیربالااوردن رو لباسا روتین زندگیمون شده😁

چشم
با تشکر 😁
ولی جدی راه حلش اینه کم بدی تو وعده های زیاد

8 و نیم ماهگی یا 9 ماهگی تموم میشه

دقیقا سوال منم هس😭😭😭
شیرخشک میدین؟

من از دوماهگی دیگه نمیگبرم
الانم چون غلت میزنه خودش اروغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان فارس🩵H🩵 مامان فارس🩵H🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی