۱۳ پاسخ

آره خوب شده
اتفاقا برای رفلاکس بچه اگه قوس داشته باشه خوبه ک شیب دار باشع.
من ۵ ماه پیش خریدم ۱وخردی

منم از همین دارم
ی پتو گذاشتم داخلش
گذاشتم صندلی عقب ماشین بچه ک خاب میره رو پام
میذارمش تو کریر ک پام اذیت نشه
برا من خیلی خوبه

من بدنه دلیجان گرفتم، روکشش چیکو بود

اره برا منم همین مدله، برندش چیکو هست، قطعا به کار میاد

پسر منم جفت اینه کرم رنگش داره من که راضیم خیلی خوبه پسرم مبزارم توش ساکت میشه خیلی دوستش داره حتی تو خونه هم یکسره ازش استفاده میکنم

کریراصلا استفاده نمیشه من فقط گردش اینا رفتنی میبردم ،راستم‌میگن بچه رو بزاری توش خیلی سنگین‌میشه

منم دارم بیشترین استفاده ممکن رو ازش کردم من از این مدل به جای قنداق فرنگی و گهواره و ساک حمل استفاده کردم

منم دلیجان خریدم هنوز استفاده نکردم ولی خیلی خوشگل و شیکه

اره منم دارم عالیه

عزیزم ما تا شش وهفت ماهگی بچه میزاریم داخلش سر سفره راحت هستیم.تو همین هم خوابش میکنیم جایی که میریم

بخر منم دارم کریر
به درد آدم میخوره

منم آبجیم خرید همین مارک ولی استفاده ی چندانی نداره چون سنگین و حملش سخته کلا نخری بهتره

من داشتم
به درد میخوره بالاخره ولی نبودش هم مشکلی نداره
درکل سنگینه کریر استفاده زیادی هم نداره نیاز نیست حتما بگیری

سوال های مرتبط

مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی