ماه آخر روری یه دونه تخم مرغ آبپز بخور ، کباب بخور ، چهار مغز و با آسیاب پودر کن هر شب قبل خواب بریز تو یه لیوان شیر بخور
حدیث اسم انتخاب کردین ؟؟
بابا به این چیزا فکر نکن ..دختر من ۳۲۰۰ بود نوه خپاهر شوهرم پسر ۳۹۰۰ ... الان دختر من هزارماشالا ۱9 کیلو هست اون پسره ۱۳ کیلو به زور ... تازه هیکل بابای اون دوبرابر هیکل همسر منه خخخ ... میخوام بگم که اگه بهش خوب برسی بعد تولد هم خوب وزن میگیره داخل شکم شاید دست تو نباشه ولی بیرون دست خودته که به تغذیه ش برسی و وقت بذاری بچت حسابی رشدش جللو میفته ..
من دخترم ۳۷۰۰ بدنیا اومد غذاهای همیشگی خوردم و ویتامینایی که دکتر داده بود کار خاصی نکردم
رفتی سی هفته سونو؟
اگ الان سه کلیو باشه تا دنیا بیاد دوماه مونده ااا
چیزای پروتیین دار مثل کباب تو ماه اخر و مغزیجات به بچه خیلی وزن میده
من وزن بچم کم بود دکتر گفت چون خودت وزنت زیاد نیس و قندت نرماله چیزای کالری دار بخور، ۱۵ روز خوردم وزنش نرمال شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.