سلام دوستان زنجبیل در دوران بارداری میشه مصرف کرد؟؟

۵ پاسخ

اشکال نداره ولی کم من اوایل بارداریم که حالت تهوع داشتم توچایی میریختم حالمو بهترمیکرد

گرمیه و ممکنه دهانه رحم و باز کنه خیلی کم بخور

کم نه

نه خوب نیس ،کمش ولی اشکال نداره

ن مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری