خانمهای سزارینی چند روز استراحت کردین بعد پاشدین

۹ پاسخ

اصلا هیچ‌ استراحتی نکردم

دو روز
واقعا خوب بودم
حتی تو بیمارستان ک میخواستیم مرخص شیم
خودم وسایل ها و کمپوت ها رو جمع جور کردم بردم ماشین

بستگی به خودت داره من بعد ده روز مامانم رفت خودم کارامو کردم

۳ روز😭اولین زایمانم چون زردی داشت و باید میرفتیم بیمارستان باز
اینو نمیدونم هنوز دنیا نیومده

حتی یک روزم استراحت نکردم دخترم ۸ روزش بود به خاطر شرایط کشور رفتیم شهرستان تا ۴۵ روزگی دخترم

یک ماه
خیلی شکم و کمرم درد میکرد نمیتونستم کارامو بکنم

از اول باید پا بشی ، اگه همه ش تو تخت باشی دیر خوب میشی . من از ۷-۸ روزگی به روال عادی برگشتم ، البته روند بهبودم هم خیلی سریع بود شکر خدا. هرچی راه بری و یه حا نخوابی زخمت زودتر خوب میشه

ده روز کارام رو بقیه میکردن ولی خودم زیاد دراز نکشیدم همش راه میرفتم کارم نمی‌کردم خم و راست بشم

40روز😁

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی