اصلا هیچ استراحتی نکردم
دو روز
واقعا خوب بودم
حتی تو بیمارستان ک میخواستیم مرخص شیم
خودم وسایل ها و کمپوت ها رو جمع جور کردم بردم ماشین
بستگی به خودت داره من بعد ده روز مامانم رفت خودم کارامو کردم
۳ روز😭اولین زایمانم چون زردی داشت و باید میرفتیم بیمارستان باز
اینو نمیدونم هنوز دنیا نیومده
حتی یک روزم استراحت نکردم دخترم ۸ روزش بود به خاطر شرایط کشور رفتیم شهرستان تا ۴۵ روزگی دخترم
یک ماه
خیلی شکم و کمرم درد میکرد نمیتونستم کارامو بکنم
از اول باید پا بشی ، اگه همه ش تو تخت باشی دیر خوب میشی . من از ۷-۸ روزگی به روال عادی برگشتم ، البته روند بهبودم هم خیلی سریع بود شکر خدا. هرچی راه بری و یه حا نخوابی زخمت زودتر خوب میشه
ده روز کارام رو بقیه میکردن ولی خودم زیاد دراز نکشیدم همش راه میرفتم کارم نمیکردم خم و راست بشم
40روز😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.