۱۳ پاسخ

منفیه عزیزم

منفیهههه عزیزم، ،یه پیشگیری سفت و سخت کن که اینجوری استرس به جون خودت نندازی

منفیییییی

حالتون خریدارم منم یبار اینجوری ری.ده بودم توخودم 😃

منفي

منفی خوشحالم برات کاملا درکت میکنم چه حسی داره جون آدم به لب میرسه عین واقعیته

منفی عزیزم

منفی عزیزم

منفیه
ی نفس راحت بکش

منفیه

منفیه منفی

منفی خداروشکر
دیگه استرس نداشته باش
خوشحالم برات عزیزم

منفی

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۵ سالگی
مامان اتوسا مامان اتوسا ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی