۵ پاسخ

منم ۳۰هفتم همش هفته های بالا نشون میدع دلم میخاد منم ساک ببندم و برم واس زایمان

صبح همه عکس نی نی هاشون و میذاشتن😍

من چی بگم
همه دوستام زایمان کردن من نشستم ب در نگاه میکنم‌پنجره آه میکشد😬😁

دقیقا منم همین حسو گرفتم🥹

گهواره منم تقریبااا همه نینی دارن منم هی با حسرت به نینیا نگا میکنم دلم آب میشه 🥹😂🩷

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری