منم استرس زایمان دارم نداشتم ولی از امروز صب استرس گرفتم
اره والا😂😑
دقیقا 🤣🤣🤣
الان توقع زایمان داری خدانکنه بزار موقع ات بشه
برا همه دیر میگذره ولی انشاالله همه ب سلامتی و به موقع زایمان کنن
منم هنوز هستم
واسه منم هی میاد جدیدا ،من که خیللللی مونده حالا
دی ماه میشه سه سال
من ۳ روز مونده به سزارینم. اصلا نمیگذره، انگار ۳ سال مونده
عزیزم تو تنها نیستی منم همینو میگم انشاالله بسلامتی به وقتش بچه هامونو بغل بگیریم منم 34هفتم
ن منم موندم😂😂
تازه فردا میرم ۳۱ هفته
کاش برای منم زود بگذره زایمان کنم خسته شدم دیگه نمیکشم
برا شماکه زوده هنوز زایمان کنی
پس من چی بگم 😂😂😂
تا میتونی بخواب و استراحت کن فیلم ببین عشقو حال دنیا بیاد سرویسی 🤣🤣من چون دخترمم هس هیچ استراحتی ندارم
زوده عزیزم
اره..گهواره منم
دقیقااا😂🤥
منو چیمیگی😅
مگه ۳۴نیستی؟زود نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.