وای گهواره رو باز میکنم همه زایمان کردن من موندم

۱۸ پاسخ

منم استرس زایمان دارم نداشتم ولی از امروز صب استرس گرفتم

اره والا😂😑

دقیقا 🤣🤣🤣

الان توقع زایمان داری خدانکنه بزار موقع ات بشه
برا همه دیر میگذره ولی انشاالله همه ب سلامتی و به موقع زایمان کنن

منم هنوز هستم

واسه منم هی میاد جدیدا ،من که خیللللی مونده حالا

دی ماه میشه سه سال

من ۳ روز مونده به سزارینم. اصلا نمیگذره، انگار ۳ سال مونده

عزیزم تو تنها نیستی منم همینو میگم انشاالله بسلامتی به وقتش بچه هامونو بغل بگیریم منم 34هفتم

ن منم موندم😂😂
تازه فردا میرم ۳۱ هفته🫩

کاش برای منم زود بگذره زایمان کنم خسته شدم دیگه نمیکشم

برا شماکه زوده هنوز زایمان کنی
پس من چی بگم 😂😂😂

تا میتونی بخواب و استراحت کن فیلم ببین عشقو حال دنیا بیاد سرویسی 🤣🤣من چون دخترمم هس هیچ استراحتی ندارم

زوده عزیزم

اره..گهواره منم

دقیقااا😂🤥

منو چی‌میگی😅

مگه ۳۴نیستی؟زود نیس؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری