👈👈👈🩵🩵🩵اونایی که پسر دارن و یا تو دلیشون پسره اسمشون چیه

۴۲ پاسخ

طاها

فاطمه باور کن همون دیار از همشون قشنگتره 🥲🩵

آیهان هامین ماهان شایدم ماهان ن آدرین بزاریم

محمدیزدان💙🥹

احتمالا بزارم ویراد 🩵🥹

مهراد💙

رایان
از معدود اسمایی بودکه ابجدش با اسم منوهمسرم خوند

اسم پسر من کارن تو دلیمم دختر هستش اسمش گذاشتم کمند

آراز💋🩵

پسر اولم آویر اینم آروین می‌خواییم بذاریم

من که نویان انتخاب کردم

من آریو😍

آراز قشنگ من 😍

اسم فرهان هم خیلی خوشم میاد خیلی نازه

مهدی و حسین
اولی قرار بود رادمهر باشه دومی مهرسام و اگه دختر شد مهوا ولی برا جفتشون خواب دیدم 🚶اونم نه یک بار هزار بار دیگه ترسیدم خدایی اسم دیگه ای بذارم الانم دوست دارم اسمشون رو هر کی هم میاد حرفی بزنی محکم می ایستم جلوش که من این اسم ها رو خیلی دوست دارم ☺️

اقا صالح

آرین

هیرمان مامان

من چون از امام رضا این بچه رو خواسته بود قول دادم که از القاب ایشون باشه .
بخاطر همین محمد ثامن رو انتخاب کردیم🥰

اسم پسرام
سامیار
شاهان

یاسین💙

میراث❤️

آقالیام

رسا

کیان💙🧿🩵

علیهان رو ثبت احوال قبول میکنه؟

شاهان

تو دلیم قرار اسمش آریا باشه💙😍

میکائیل 🩵

علیسان

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

هنوز اسم نداره بچم

ما قرار بود اگ پسر شد،ایلیا بذاریم☺️
انشالله بعدی اگ پسر شد🤭

من دیار

بین کوهیار و پندار مونده بودیم که کوهیار انتخاب شد

اقا هورام🥹💙
معنیش هم میشه پروردگار پاکی زاده نور

کیان ودیان😍

بردیا🩵

بين شاهان و دايان موندمممم

اسم پسر من سورن😘❤️

من رادمهر انتخاب کردم😍

هنوز حیرونم عزیزم نمیدونم😂

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان هاکان🧸🥥 مامان هاکان🧸🥥 ۱ ماهگی