۱۱ پاسخ

باید بشوری

البته بگم
من دستمال مرطوب رو میزدم تو اب گرم فشار میدادم تا اگه موادی بهش هست بره
و چون دختر بود پنبه پرز داشت
استفاده نکردم از پنبه

روزهای اول نشورش
پنبه و اب گرم
یا دستمال مرطوب مخصوص بچه بدون رایحه و بو
من دستمال مرطوب رو میزدم تو اب گرم و بدنش را تمیز میکردم

حداقل یکبارش بشوری بهتره

تو روشویی بشور

اب جوشیده ولرم بریز تو اسپری و با پنبه تمیزش کن
من پسر اولم بیمارستان رضوی بستری بود اصلا از دستمال مرطوب استفاده نمیکردن برا هیچکدوم از نوزادای اون بخش
منم تا وقتی پسرم وزن بگیره و بقولی‌به دست بیاد با پنبه تمیزش میکردم بعدش‌میشستمش

اگ دختر باشه نی نی خیلی حساس بدنش باید شسته بشه پسر هم باید شسته بشه چون میسوزه پاهاش همش با دستمال مرطوب

توی بیمارستان که دستمال مرطوب باید بزنی ولی وقتی بردی خونه حمامش کن بعد دیگه با آب ولرم بشور

بشورش دستمال مرطوب حساسیت زا هست

من که روزای اول خودم نمیتونستم با دستمال تمیز میکردم یکم که بزرگتر شد و خودم بهتر شدم دیگه شستم

بشور تا جایی ک میشه حالا ی وقتی بنا بر شرایطت نمیشه دیگه داستان فرق میکنه

سوال های مرتبط