۲ پاسخ

4ماهگی فقط اد بده و اگه وزن کم هست مولتی هم اگه نه لازم نیست. از 6 ماهگی اهن هم اضافه میشه

من آد مارک پدیابست میدم
آهن هم لیپوزوفرفوت
مولتی هم کم کم میخوام شروع کنم مارک بیبی جویس بدم

سوال های مرتبط