۶ پاسخ

عالیه عزیزم❤️

شاید دوقولویه ها

اره دیگه تا روز زایمانت میخای بتا بدی دختر😅؟خوبه داره واس خودش رشد میکنه،توام سعی کن استرستو کم کنی،همه چی عالی پیش میره ان شاالله🙏😊

اره گلم

مبارکت باشه 😍

آره عالیه فقط استرس نداشته باش😍

سوال های مرتبط