اصلش این بود 48 ساعت بعد تکرار کنی ولی در کل خوبه جای نگرانی نداره برو سونو
سونو نشدی؟دیگه الان با این بتا قشنگ ساک دیده میشه برو ببین خیالتم راحت بشه
بتاتو دادی هزار بود دو سه روز بعدشم میرفتی ساک دیده میشد
خوبه عزیزم
ن خوبه خداروشکر
هر۴۸ساعت دوبرابر باید بشه فک کنم.چرا آنقدر دیر رفتی تکرار؟بنظرم برو کدکتر سونو کنه چون ساک رو میتونن الان ببینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.