۸ پاسخ

پایان ۶ ماهگی

من اول 6ماهگی دادم

عزیزم شما تو روبیکا بلاگرین چن روز پیش فالو کردم 😍😍😂

اخه چقدر نازههه
خدا حفظش کنه🧿🌸🩵

مامانای خوش سلیقه اگه شما هم میخواید با کمترین هزینه عکس کوچولوهای نازتونو تبدیل به عکس اتلیه ای کنید حتما به پروفایلم سر بزنید و بقیه نمونه تم هارو هم ببینید کلی ایده جذاب و خفن داریم اونم با کمترین هزینه
نوزادی🍼
ماهگرد🍭
دندونی🦷
تولد🎂
و کلی مناسبت خاص مثل یلدا 🍎

واااای لباساش چقد خوشرنگهههه عاشق این رنگم کیف کردم ماشالله ماشالله

وارد ۶ک شد واکسن زدی ۲رو شروع کن

بعد واکسن

فک کنم از شروع ۶ماهگی باشه

سوال های مرتبط