۸ پاسخ

عزیزم ۱۸ ماه باید به بدن فرصت داد برای بارداری بعدی
بعدشم بهتره تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشی تا بدنت آماده باشه و رحمت برگرده سرجای خودش
حتی اگه پریود نشی هم باز تخمدانها فعالن و امکان بارداری بعد بچه اول خیلی زیاده پس بهتره جلوگیری کنی

ربطی به سزارین نداره ربطی به عقل داره عقل نداشته باشی و ابن همه سختی رو نبینی میاری🙄

میگن دو سال بهتره بدن آماده شه

18ماه

واقعاینی داری بهش فک میکنی ک حامله باشی؟
رابطه بدون جلوگیری ینی دقیقا چکارکردید ک نتونستید جلوگیری کنید

به نام خدا
هیچ قت همین یدونه بسه 🤣

بعد دوسال فک کنم🫤

یاخداااا😵‍💫
حتی فکرکردن بهشم برام عذاب آوره😐
روچه حساب همچنین فکری ازسرت حتی ردمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 ۶ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی