عزیزم ۱۸ ماه باید به بدن فرصت داد برای بارداری بعدی
بعدشم بهتره تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشی تا بدنت آماده باشه و رحمت برگرده سرجای خودش
حتی اگه پریود نشی هم باز تخمدانها فعالن و امکان بارداری بعد بچه اول خیلی زیاده پس بهتره جلوگیری کنی
ربطی به سزارین نداره ربطی به عقل داره عقل نداشته باشی و ابن همه سختی رو نبینی میاری🙄
میگن دو سال بهتره بدن آماده شه
18ماه
واقعاینی داری بهش فک میکنی ک حامله باشی؟
رابطه بدون جلوگیری ینی دقیقا چکارکردید ک نتونستید جلوگیری کنید
به نام خدا
هیچ قت همین یدونه بسه 🤣
بعد دوسال فک کنم🫤
یاخداااا😵💫
حتی فکرکردن بهشم برام عذاب آوره😐
روچه حساب همچنین فکری ازسرت حتی ردمیشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.