سزارین تا چندتا بچه میشه بیاری

۹ پاسخ

بیشتر ۳ تا خطرناکه

من سومین و ۱۶روز پیش سزارین شدم ی کوچولو چسبن گی زحم بت مثثت

تا سع تا

۴ تا..

بستگی به شرایط بدنی هرکسی داره
ولی دیدم سه تا آوردن

۴تا میشه ولی بخیه ۴ رو افقی میزنن و نباید بیاری سخته تا ۳تا خوبه

الان تو تهران تا ۸ تارو هم میارن 😅

دوستم پنجمی رو آورد با سزارین

درکل بالای ۳ ریسکش بیشتره

هر چقدر دوست داری ..تا چهارتا اطرافم دیدم که آوردن

فکر کنم سه تا چهارمی ریسک

سوال های مرتبط

مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی