۵ پاسخ

آره دردش طبیعیه کارای سنگین نکن از پله ها بالا پایین نشو خوراکی های مقوی هم بخور انشالله مثبت شه

عزیزم با مورفو چند آ یو آی شدین؟

کجا‌ رفتی برای ای یو‌ ای ؟

من روز سوم آی یو آی ام با همیم
منم یه کوچولو رحمم تیر میکشه و سنگینه
اما خیلی کم

منم درد داشتم نمیدونم

سوال های مرتبط