منم 13 تومن دادم
دکتر من میگفت این آزمایش ها تو خارج از کشور هزینه خیلی بالایی داره
میگفت ایران هنوز خیلی خوبه
گفتم تو خارج دخل و خرج با هم میخونه نه مثل اینجا ...
واقعا خیلی زیاده آدم زورش میاد بده پای آزمایش
من ۱۳/۱۰۰
ولی ارزش داره من که اون اوایل جنگ بود انجام ندادن الان خیلی استرس دارم
مال من 14خورده ای شد
منم ماه پیش ۱۴بود
هنوزم جوابش نیومد لامصب
من فروردین۱۵تومن دادم
من که پرسیدم ۱۷ میلیون بود 😑
من ۱۳ونیم گفت
ولی ندادمش
رفتم اون چهار تومنیو رو دادم😐
واسه سندرمه بیشتر ک ازدواج فامیلی و سن بالا معمولا دچار سندرمع
این چ ازمایشی هست چرا باید بدید
من دیروز دادم 14تومن😣
من ۱۵۷۰۰دادم
من ماه پیش دادم ۱۵ میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.