۱۳ پاسخ

منم 13 تومن دادم
دکتر من می‌گفت این آزمایش ها تو خارج از کشور هزینه خیلی بالایی داره
می‌گفت ایران هنوز خیلی خوبه
گفتم تو خارج دخل و خرج با هم میخونه نه مثل اینجا ...

واقعا خیلی زیاده آدم زورش میاد بده پای آزمایش

من ۱۳/۱۰۰

ولی ارزش داره من که اون اوایل جنگ بود انجام ندادن الان خیلی استرس دارم

مال من 14خورده ای شد

منم ماه پیش ۱۴بود
هنوزم جوابش نیومد لامصب

من فروردین۱۵تومن دادم

من که پرسیدم ۱۷ میلیون بود 😑

من ۱۳ونیم گفت

ولی ندادمش

رفتم اون چهار تومنیو رو دادم😐

واسه سندرمه بیشتر ک ازدواج فامیلی و سن بالا معمولا دچار سندرمع

این چ ازمایشی هست چرا باید بدید

من دیروز دادم 14تومن😣

من ۱۵۷۰۰دادم

من ماه پیش دادم ۱۵ میلیون

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری