من تو گهواره این موردو زیاد دیدم و واقعاً ناراحت میشم براشون
من مادری رو با همه چیش با عشششششق دوست دارم ولی اینکه فدای بچه ام بشم که روز پیری با خودم بگم جوونی نکردم و همش درگیر بچه داری و حرص خوردن بودمو اصلا دوست ندارم و مخالفشم
بچه هامون پاره تنمون هستن ولی نه به قیمت اینکه خودمونو کلا فراموش کنیم.
دقیقا من این شکلی ام
و متاسفانه مادرشوهرم میدونه حساسم و هی بهم عذاب وجدان میده با حرفاش و کاراش
میشینه میگه بمیرم واس نوه ام که شیر مادر نخورده مهر و محبت نمیدونه چیه😔میخوام از شیر خشک بگیرمش میگه این بچه ک استخوان هاش ضعیفه شیر مادر نخورده میخوای اینم ندی
منم جز همین مادرام تقریبا همش حس میکنم کم گذاشتم
خدا نجاتم بده😐😐😐
دقیقا همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.