۲ پاسخ

نه نرفتم ولی لباس خیلی ببر براش اگه میخای اب بازی یا شن بازی کنه
دبه ی اب اببر بشوریش
دمپایی
خداهم بهت صبر ایوب بده🤣🤣

آره رفتیم
اردیبهشت رفتیم سرد بود ،خیای کنترلش سخت بود که خودشو خیس نکنه
ولی الان هوا خوبه دیگه آب سرد نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱ سالگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی