خانوما تو سن آراد ختنه سخت نیست؟

۱۱ پاسخ

منم ۱ سالگی ختنه کردم خیلی اذییت شدم

خیلی دیر ختنه کردی هر چی بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه بچه من بچمو ۴۵ روزگی بردیم ختنه کردیم

چرا انقد دیر اخه

من چهار ماه و نیم ختنه کردم ،الان راه میرن نمیشه نهگشون داشت و نمی فهمن

سخته گلم ولی هرچی زود تر بهتر من بچم ی ماهش بود ختنش کردم

الان دیگه حرکت بچه زیاده و نمیتونه که مواظب باشه آسیب نبینه
اگر الان تصمیم داری ختنه کنی بهترین راهش حلقه‌س

چرا سخته

وایییی پسر من ۶ ماهه بود هلاک شدم بخدا الان یاد آمدم حالم بد؟شرگد

خب حقیقتا سخته عزیزم
ختنه تو سن پایین خیلی بهتره . من ۵۰ روزگی پسرمو ختنه کردم
ولی الان دیگه درد و دکتر رفتن حالیشونه و زورشون زیاد شده.

خیلم‌سخته بزار سالگی ب بعد

به نظرم بزار بزرگتر بشه

سوال های مرتبط