۱۹ پاسخ

ای خداااا مبارک باشه عزیزم🥹❤
بعد بگید سزارین بهتره😑

شیاف بگو بذارن برات

دوتا شیاف باهم بزار هز ۴ ساعت تکرار کن

مبارک باشه عزیزم
دستش چجور بود کاظمی؟

فقط شیافت بزن
همین آرومت میکنه

شیاف بزار

مبارکه قدم نو رسیدت مبارک به سلامتی بزرگ بشه انشالله

زنگتم زدم ج ندادی خواستم تبریک بگم

مبارکت باشه عزیزم مسکن بخور

شیاف دیکلوفناک بزار

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بذار عزیزم

مبارکه 😍 من پمپ درد گرفتم. ولی تهش باید 3،4 روز رو تحمل کنی. بعدش خیلی خوب میشه

پمپ درد
شیاف

سر گوشیتم نیا

من تا دو روز سرم بهم وصل بود پ اینکه تا ۱۲ ساعت بدنم سر بود. بعدش هم دراز کشیدم و اینکه قرص و شیاف مرتب استفاده میکردم

پمپ درد

برای من سرم میزد و شیافت هم میزاشتم هشت ساعتی خوب بود
بااینکه پمپ درد داشتم اصن دردم آروم نمیشد

مبارکت باشه عزیزم 😍😍

شیاف بزن عزیزم

بگو برات مسکن بزنن
یا دوتا شیاف دیکلوفناک بزار با هم

سوال های مرتبط