ای خداااا مبارک باشه عزیزم🥹❤
بعد بگید سزارین بهتره😑
شیاف بگو بذارن برات
دوتا شیاف باهم بزار هز ۴ ساعت تکرار کن
مبارک باشه عزیزم
دستش چجور بود کاظمی؟
فقط شیافت بزن
همین آرومت میکنه
شیاف بزار
مبارکه قدم نو رسیدت مبارک به سلامتی بزرگ بشه انشالله
زنگتم زدم ج ندادی خواستم تبریک بگم
مبارکت باشه عزیزم مسکن بخور
شیاف دیکلوفناک بزار
شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بذار عزیزم
مبارکه 😍 من پمپ درد گرفتم. ولی تهش باید 3،4 روز رو تحمل کنی. بعدش خیلی خوب میشه
پمپ درد
شیاف
سر گوشیتم نیا
من تا دو روز سرم بهم وصل بود پ اینکه تا ۱۲ ساعت بدنم سر بود. بعدش هم دراز کشیدم و اینکه قرص و شیاف مرتب استفاده میکردم
پمپ درد
برای من سرم میزد و شیافت هم میزاشتم هشت ساعتی خوب بود
بااینکه پمپ درد داشتم اصن دردم آروم نمیشد
مبارکت باشه عزیزم 😍😍
شیاف بزن عزیزم
بگو برات مسکن بزنن
یا دوتا شیاف دیکلوفناک بزار با هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.