۹ پاسخ

این برند اسرائیلی هست . ار برند های دیگه استفاده کن😘

چیزای اماده ندی بهتره خودت درست کن

نوشته ۶ ماهگی
خودت درست کن فرنی ارد برنج

نه از شیش بده اینو
میخوای از چهار بدی هیپ خوبه

عزیزم ایناواسه پایان 6ماهگی هست سرلاک الان زوده روی خودشم نوشته شده

ب شدت رفلاکس میاره اونم توی ۴ ماه
حداقل ۶ رو ک پر کرد باید بدی

زده از پایان ۶ ماهگی

عزییییزم الان زود واس سرلاک

من ندادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی