این برند اسرائیلی هست . ار برند های دیگه استفاده کن😘
چیزای اماده ندی بهتره خودت درست کن
نوشته ۶ ماهگی
خودت درست کن فرنی ارد برنج
نه از شیش بده اینو
میخوای از چهار بدی هیپ خوبه
عزیزم ایناواسه پایان 6ماهگی هست سرلاک الان زوده روی خودشم نوشته شده
ب شدت رفلاکس میاره اونم توی ۴ ماه
حداقل ۶ رو ک پر کرد باید بدی
زده از پایان ۶ ماهگی
عزییییزم الان زود واس سرلاک
من ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.