۹ پاسخ

همیشه نه
گاهی اوقات که شکمش سفت کارمیکنه

طبیعیه دیگه غدا میخورن

بچه من غذا میخوره دیگه قطعا بو میده

خیلی بو میده خیلی

اره چون هم غذاخور شدن هم شیرخشکین

خیلی خیلی بو بدی میده شیر خشکیه

اگه شیرخشکی بعله🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢

نه بوی کوکوشنل میده😐خب پی پی بو بد میده دیگه

اره

سوال های مرتبط